Et trobes a:
Preguntes freqüents
Informació bàsica del servei de metro i del funicular de Montjuïc
Quin és l’horari de servei de la xarxa de metro?
Pots consultar-lo a la pàgina “Horaris”.
Com puc conèixer la previsió del temps de pas del metro?
Pots conèixer la previsió del temps de pas d’una línia de metro per una estació concreta a través del servei iMetro Proper metro. També pots consultar l’iMetro Proper metro a través de l’aplicació mòbil TMB App.
On puc obtenir informació de les incidències de metro?
A la secció “Estat del servei” disposes d’informació actualitzada perquè puguis planificar els teus desplaçaments amb metro i bus de TMB:
- Avisos amb informació de com arribar a les zones on tenen lloc els propers grans esdeveniments i de les afectacions previstes.
- Informació de l’estat de la xarxa de metro en temps real. També la pots consultar a TMB App i, de dilluns a divendres feiners de 7 a 20 h, en el perfil de Twitter @TMBinfo.
On puc obtenir el plànol de la xarxa de metro?
Pots consultar i descarregar-te el plànol de les línies, les estacions, el grau d’accessibilitat i els enllaços entre les línies de la xarxa de metro, FGC, Rodalies de Catalunya i TRAM a “Mapa de metro”.
On puc trobar informació sobre el servei del funicular de Montjuïc?
Aquest transport està integrat a la xarxa de metro i enllaça amb la L2 i la L3. Si accedeixes a la línia del funicular de Montjuïc, trobaràs tota la informació que necessites, com ara horaris, recorregut o accessibilitat.
Si el que t’interessa són les condicions per viatjar amb animals de companyia, paquets o bicicletes, consulta “Consells d’ús i convivència”.
Puc accedir al transport amb animals, paquets o bicicletes?
A “Consells d’ús i de convivència” t’expliquem amb detall quins són els supòsits en què pots viatjar amb animals, les característiques dels paquets que sí que pots dur o l’horari en què està permès accedir-hi amb bicicletes.
Com puc contactar amb un empleat de metro?
Sempre que t’afecti una incidència o vulguis fer una consulta sobre aspectes relatius als nostres serveis, pots posar-te en contacte amb el personal de metro a través dels intèrfons.
Què he de fer si tinc una emergència al metro?
Contacta amb el personal de metro o amb els vigilants de seguretat. Consulta Com demanar ajuda al metro.
Com puc saber si una estació és accessible?
A la pàgina Metro Barcelona, selecciona la línia de metro a què pertany. Se’t mostraran les estacions d’aquella línia. Si l’estació és accessible, es mostra una imatge (picto) al costat del nom de l’estació.
Com funciona el metro automàtic?
Trobaràs tota la informació que necessites per viatjar a les línies automàtiques a la secció “Metro automàtic”.
On puc obtenir informació de les incidències de metro?
A la secció “Estat del servei” disposes d’informació actualitzada perquè puguis planificar els teus desplaçaments amb metro i bus de TMB:
- Avisos amb informació de com arribar a les zones on tenen lloc els propers grans esdeveniments i de les afectacions previstes.
- Informació de l’estat del servei de metro en temps real.
A més, en el perfil de Twitter @TMBinfo, pots informar-te en temps real de les afectacions no planificades de metro de dilluns a divendres feiners de 7 a 20 h.
On puc consultar el reglament de viatgers de metro?
Pots consultar i descarregar-te les Condicions i regles generals d’utilització del Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA.
Informació bàsica del servei de bus
Quin és l’horari del servei de bus?
Per consultar l’horari de cadascuna de les línies de bus de TMB, pots accedir a la secció “Bus Barcelona”, triar la línia concreta, fer clic sobre “Informació de la parada” i triar el dia de la setmana de què es tracti.
Per conèixer els criteris generals d’interpretació dels horaris, pots consultar la pàgina “Horaris”.
Com puc conèixer la previsió del temps de pas del bus?
Pots conèixer la previsió del temps de pas d’una línia de bus per una parada concreta a través del servei iBus Proper bus. Pots consultar l’iBus Proper bus a la mateixa parada si disposa de pantalles d’informació i a través de l’aplicació mòbil TMB App.
On puc obtenir informació de les incidències de bus?
A la secció “Estat del servei” disposes d’informació actualitzada perquè puguis planificar els teus desplaçaments amb metro i bus de TMB:
- Avisos amb informació de com arribar a les zones on tenen lloc els propers grans esdeveniments i de les afectacions previstes.
- Informació de l’estat de la xarxa de bus: modificacions planificades en la ubicació de les parades.
A més, en el perfil de Twitter @TMBinfo, pots informar-te en temps real de les afectacions no planificades de bus de dilluns a divendres feiners de 7 a 20 h.
On puc obtenir el plànol de la xarxa de bus?
Pots consultar i pots descarregar-te, en PDF, el plànol de la xarxa de bus en aquest lloc web. També pots consultar el recorregut i la ubicació de les parades de cadascuna de les línies de bus de TMB a la secció “Bus Barcelona” d’aquest web.
Puc accedir-hi amb animals, paquets o bicicletes?
A “Consells d’ús i de convivència” t’expliquem en detall quins són els supòsits en què pots viatjar a bord del bus amb animals, accedir-hi amb bicicletes i les característiques dels paquets que sí que pots dur.
Què és una parada doble?
T’expliquem què és una parada doble i altres aspectes del servei de bus a “Com es viatja en bus”.
Puc fer transbordaments amb el mateix bitllet tant entre diferents línies de bus com a la xarxa de metro?
No. El bitllet senzill és un títol no integrat i no permet fer transbordaments que impliquin sortir del transport que s’utilitza. Al metro, els únics enllaços permesos amb el bitllet senzill són els que es fan a través dels passadissos interiors. Pots consultar altres informacions relacionades a “Condicions d’ús dels bitllets” o les característiques de cada bitllet a “Tria el teu bitllet”.
On puc consultar el reglament de viatgers de bus?
Pots consultar i descarregar-te el Reglament de viatgers dels serveis de transport públic de superfície de l’àmbit de l’Entitat Metropolitana del Transport.
Ús dels bitllets i abonaments integrats
Consulta com fer servir correctament els bitllets i abonaments a Condicions d’ús dels bitllets.
Quins són els abonaments i les tarifes vigents el 2021?
Consulta la gamma de bitllets i d’abonaments i les tarifes vigents el 2021 a "Tria el teu bitllet".
Quina caducitat tenen els títols de transport comprats el 2020?
En general, els bitllets i abonaments integrats adquirits l’any 2020 es poden fer servir fins al 31 de desembre de 2021.
La T-16, la T-verda i la T-compensació covid es poden utilitzar fins a la data de caducitat pròpia en cada cas; altres abonaments, com la T-usual o la T-jove, fins a la caducitat específica en funció de la data de la primera validació.
Com em beneficia la tarifa metropolitana?
La tarifa metropolitana permet fer els desplaçaments amb transport públic entre els 36 municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) amb els abonaments integrats d'una zona encara que, segons el mapa de zones, es trobin en zones diferents.
Pots consultar tota la informació sobre la tarifa metropolitana a Tarifa metropolitana.
Fins a quina edat els infants estan exempts de validar un títol de transport?
Els menors de quatre anys estan exempts de disposar de bitllet de transport. La resta de viatgers han de disposar d’un bitllet de transport vàlid, adequat i cancel·lat.
On puc comprar el bitllet senzill de bus?
Pots comprar el bitllet senzill de bus a TMB App. És un bitllet totalment digital. Això significa que es compra i es valida des de la mateixa aplicació quan puges al bus de TMB. El termini màxim per validar-lo és de 24 hores des del moment de la compra. Per tant, independentment de si has utilitzat el bitllet o no, caducarà a les 24 hores, ja que es tracta d’un bitllet d’ús immediat.
També pots comprar bitllets senzills de bus a les màquines de venda de bitllets que hi ha en algunes parades de bus. En tots dos casos, el pagament és exclusivament mitjançant targeta de crèdit o de dèbit.
Recorda que també pots viatjar en bus amb qualsevol abonament integrat. Consulta’ls a “Tria el teu bitllet”.
El bitllet senzill inclou el dret a fer transbordament?
Els bitllets senzills no són títols integrats, per tant, no permeten fer transbordaments entre diferents línies de bus o diferents tipus de transport. El bitllet senzill validat al metro sí que permet fer transbordament entre diferents línies de metro sempre que s’utilitzin els passadissos d’enllaç per canviar de línia.
Quants enllaços puc fer amb una validació d’un títol de viatge integrat?
Els abonaments integrats d’un nombre limitat de viatges permeten fer fins a tres transbordaments (és a dir, fer servir fins a quatre mitjans de transport), independentment del nombre de zones de la targeta. D’altra banda, amb la mateixa validació no es pot fer l’enllaç d’un bus a un altre de la mateixa línia ni accedir més d’una vegada al metro.
Els abonaments d’una zona permeten fer enllaços durant els 75 minuts següents a la primera validació. Aquest límit augmenta 15 minuts per a cada zona addicional.
Els abonaments integrats de viatges il·limitats no tenen cap limitació en el nombre de transbordaments ni en la franja temporal en què es poden fer.
Es pot compartir un abonament entre diverses persones en un mateix viatge?
Sí, diverses persones poden fer servir un mateix abonament sempre que sigui multipersonal (com ho són la T-grup i la T-familiar), estigui correctament validat per al nombre de persones que fan el desplaçament i viatgin juntes. En el cas del metro, cal que facin juntes el trajecte des de l’inici fins a la sortida de les instal·lacions. En el cas del bus, poden separar-se, però la persona que porta l’abonament ha de ser l’última que baixi del vehicle.
Tràmits dels bitllets i abonaments integrats
Com puc demanar la T-16 i saber què he de fer en determinades situacions?
La T-16 és un abonament personalitzat d’una zona per a infants i joves de 4 a 16 anys. Per a més informació i per sol·licitar-la, visita la pàgina de la T-16.
On puc canviar un abonament de transport?
Els abonaments vàlids als transports que gestionem susceptibles de canvi que no hagis pogut canviar als autobusos o a les estacions i que es trobin defectuosos els pots canviar als Punts TMB.
Què puc fer si m’he equivocat en comprar un abonament a la màquina de venda?
Si has adquirit un abonament a les màquines de venda de metro de Barcelona i no és el que volies, pots anar als Punts TMB demanant abans cita prèvia i, si no l’has fet servir, te’l podran bescanviar per un altre abonament amb les característiques que et convinguin i d’import equivalent.
Com puc obtenir una factura?
Si necessites una factura d’un bitllet integrat, pots demanar-la enviant un correu electrònic a clientstmb@tmb.cat, aportar les dades fiscals (nom de la persona o de l’empresa, DNI/NIE/NIF/CIF i adreça) i adjuntar-hi els títols a facturar. També pots anar a un Punt TMB demanant abans cita prèvia (enllaç al web de cita prèvia) i portar els títols integrats originals i les teves dades personals o de l’empresa. La gestió per habilitar el perfil bonificat a persones en situació d'atur cal fer-la de forma presencial i no has de demanar cita prèvia.
Si compres a través del web o de TMB App, pots demanar una factura completa en el mateix moment de fer la compra o bé més endavant (fins al límit temporal que estableixi la legislació vigent) i mentre mantinguis l’accés al teu compte JoTMBé amb el mateix correu electrònic (usuari).
Dubtes habituals sobre bitllets i abonaments de transport
Quina diferència hi ha entre les modalitats gratuïta i de tarifa reduïda de la targeta rosa?
La targeta rosa gratuïta comporta un pagament anual únic per despeses de gestió i assegurança obligatòria de viatgers. Per fer-ne un ús correcte, cal validar (passar per la màquina) la targeta rosa cada cop que es fa servir el transport públic i dur-la acompanyada del DNI o de documentació equivalent, que permeti comprovar que la persona que la fa servir n’és la titular.
La targeta rosa de tarifa reduïda dóna dret a fer servir la T-4. Cal validar una T-4 cada cop que s’utilitza el transport públic i ha d’anar acompanyada de la targeta rosa i del DNI o qualsevol altra documentació acreditativa de la identitat.
Correspon una targeta rosa o una altra (de tarifa gratuïta o de tarifa reduïda) en funció dels ingressos anuals i del municipi d’empadronament.
Estic en situació d’atur. Puc comprar un abonament de transport més barat?
Sí, consulta els requisits que has de complir per adquirir la T-usual bonificada.
Hi ha descomptes en el preu dels abonaments de transport per a famílies monoparentals o nombroses?
Sí. Hi ha abonaments específics, més econòmics que els estàndards, per als membres de les famílies monoparentals (FM) i nombroses (FN). Hi ha dos tipus de descompte: un, per a les famílies monoparentals o nombroses de categoria general i l’altre, per a les famílies monoparentals o nombroses de categoria especial. Consulta els requisits i les condicions al detall de cada abonament aplicant el filtre “Famílies” de la pàgina Tria el teu bitllet.
Compra de bitllets online
M’he de registrar?
Per fer una compra a través del web o TMB App et demanem que estiguis registrat a JoTMBé. D’aquesta manera, el sistema podrà informar-te de:
- Justificants de compra
- Justificants de devolucions
- Notificacions de recollida
- Lliurament de factures completes (prèvia sol·licitud)
- Històric de compres
- Notificació de proximitat de la data límit de recollida dels codis de compra
A més, el fet d’estar registrat a JoTMBé et permet gaudir d’avantatges com ara poder desar línies i recorreguts favorits, obtenir punts per les teves interaccions i participar en moltes promocions.
Com funciona la compra?
Quan compris un bitllet, rebràs un codi de recollida a través de la pantalla del web o de l’aplicació i també mitjançant un correu electrònic. T’has d’adreçar a una màquina distribuïdora de la xarxa de metro, introduir-hi el codi per imprimir-lo i recollir el bitllet. A més a més, pots consultar aquest codi a l’opció “Els meus bitllets” del teu espai personal quan encara no l’hagis recollit.
Pots obtenir-ne més informació a Compra de bitllets online.
Quins bitllets puc comprar?
Si compres a través del web, a la pàgina Tria el teu bitllet, trobaràs un botó de compra en els bitllets i els abonaments que es poden adquirir online.
Si compres amb TMB App, pots accedir als bitllets disponibles des de l’opció de menú “Bitllets”.
En cas que vulguis adquirir bitllets bonificats, has d'acreditar-te emplenant el formulari. Un cop verificada la documentació, t'activarem la compra online dels teus bitllets. Pots consultar els períodes actius per fer la compra a la pestanya “Bonificacions actives” del teu perfil JoTMBé.
Quins mètodes de pagament puc fer servir?
Pots pagar amb targeta de crèdit tipus Visa, Mastercad i American Express.
On he d’adreçar-me en cas de necessitat?
Per fer consultes sobre el procés de compra, pots fer servir el formulari d’informació del web de TMB, especificant, com a àmbit de consulta, “Compra de bitllets online”.
Connexió amb l’aeroport
Quines opcions de transport públic tinc per connectar amb l’aeroport?
Et portem a les terminals T1 i T2 de l’Aeroport de Barcelona- El Prat amb la L9 Sud de metro i amb la línia 46 de bus.
Pots obtenir més informació sobre les opcions de transport públic que connecten Barcelona i l’aeroport i sobre els bitllets i els abonaments vàlids a la pàgina “Des de l’aeroport amb metro”.
Objectes perduts
Què he de fer si, viatjant amb metro o bus, trobo un objecte perdut?
Si trobes un objecte perdut als serveis que gestionem (metro, autobús, funicular de Montjuïc, telefèric de Montjuïc, Barcelona Bus Turístic i Tramvia Blau), pots entregar-lo a l’empleat de TMB en servei.
Com puc obtenir informació sobre un objecte perdut a l’autobús o al metro?
A la pàgina Objectes perduts trobaràs tota la informació que has de saber si has perdut un objecte al metro, a l’autobús, al funicular de Montjuïc, al telefèric de Montjuïc, al Barcelona Bus Turístic o al Tramvia Blau.
Queixes i reclamacions
Com puc presentar una queixa, una reclamació o un suggeriment?
Mitjançant alguna d’aquestes opcions:
- A través del formulari que et facilitem a la pàgina “Queixes, reclamacions i suggeriments”.
- A través del full de reclamació que pots obtenir en qualsevol estació de la xarxa de metro .
- Trucant al telèfon gratuït 900 701 149, de dilluns a divendres, de 8 a 21 h.
Infraccions
Quines gestions puc fer si m’han sol·licitat el pagament d’una percepció mínima de 100 €?
A “Infraccions i al·legacions” t’expliquem els terminis, la bonificació i els llocs de pagament de les percepcions mínimes per frau. També trobaràs informació sobre com has de procedir per presentar una al·legació (de quin marge de temps disposes i quina documentació cal que aportis segons quin sigui el teu cas).
Quines gestions puc fer si m’han identificat per haver comès una conducta incívica?
Només gestionem els expedients oberts a metro i a bus arran de les infraccions per frau. En el cas de les conductes incíviques, denunciem els fets davant l’Administració competent i és aquesta qui inicia l’expedient. A la notificació d’inici d’expedient trobaràs la informació sobre la forma i el termini per presentar l’al·legació.
Compte d’usuari JoTMBé
Què m’ofereix JoTMBé?
JoTMBé t’ofereix avantatges i serveis perquè tinguis sempre a mà tota la informació que necessites per als teus desplaçaments en transport públic de TMB de manera fàcil, ràpida i personalitzada.
Si et dones d’alta a l’espai personal de JoTMBé, pots guardar les teves línies, parades i estacions favorites, configurar les teves alertes de l’estat del servei i agilitzar les teves cerques mitjançant els teus llocs i trajectes. A més, pots guanyar premis i recompenses amb el Programa de Punts.
Amb JoTMBé pots gaudir d’aquests serveis al teu espai personal, al qual pots accedir tant des del web de TMB com des de la TMB App, i des de qualsevol dispositiu, sigui l’ordinador, el mòbil o la tauleta.
Com puc donar-me d’alta a l’espai personal de JoTMBé?
Per donar-te d’alta a l’espai personal de JoTMBé tens les opcions de registre següents:
- Mitjançant una adreça electrònica i una contrasenya.
- Amb Facebook o Google, mitjançant les credencials d’accés a aquestes xarxes. Un cop dins de l’espai personal, si vols, també pots establir una contrasenya.
Ja tinc un compte d’usuari. M’he de tornar a registrar?
No. Si ja estàs donat d’alta a JoTMBé, no t’has de tornar a registrar. Amb el compte d’usuari que ja tenies creat hi podràs accedir i gaudir de tots els serveis i avantatges que t’ofereix.
Per què no puc registrar-me a JoTMBé?
Verifica que la teva adreça electrònica és vàlida. És probable que l’hagis escrit malament o bé que ja tinguis un altre compte creat amb aquesta mateixa adreça.
No es pot crear més d’un compte amb la mateixa adreça electrònica ni amb el mateix DNI/NIE/passaport.
He oblidat la contrasenya del meu compte JoTMBé. Com la puc recuperar?
Si no recordes la contrasenya del teu compte JoTMBé, segueix els passos descrits a continuació per a restablir-la:
- Entra a “Inicia la sessió” i fes clic a “Has oblidat la contrasenya?”.
- A continuació, introdueix l’adreça electrònica amb què et vas registrar a l’espai personal de JoTMBé i prem el botó “Envia”.
- En aquesta adreça electrònica rebràs un correu que conté un enllaç per crear la contrasenya nova. Si no t’apareix aquest missatge de restabliment de la contrasenya a la safata d’entrada del teu correu electrònic, revisa que no sigui a la carpeta de correu no desitjat.
Et recomanem que et donis d’alta amb una adreça de correu electrònic que facis servir de manera habitual perquè la recordis fàcilment a l’hora d’iniciar la sessió. Una altra opció que et facilita l’accés al teu espai personal és entrant-hi mitjançant Facebook o Google.
No puc iniciar la sessió al meu espai personal de JoTMBé. Què pot passar?
Si no pots accedir al teu espai personal de JoTMBé, pot ser que la causa sigui que el teu compte no ha estat activat encara. Si en introduir les teves dades d’accés t’apareix el missatge “Aquest usuari encara no ha estat activat”, vol dir que no has activat el teu compte. Per fer-ho, has de fer clic a l’enllaç que trobaràs al correu electrònic que vas rebre quan vas fer el registre. Si no localitzes aquest correu electrònic, tot i haver mirat la carpeta de correu no desitjat, el pots tornar a rebre si fas clic a “Has oblidat la teva contrasenya?” a la secció “Inicia la sessió”.
Puc accedir al meu espai personal de JoTMBé amb una opció d’inici de sessió diferent?
Pots accedir al teu espai amb un inici de sessió diferent de l’opció que vas triar a l’hora de registrar-te, però has de tenir en compte que l’adreça electrònica amb què et vas donar d’alta ha de ser la mateixa que la que tens associada als teus comptes de Facebook i Google si vols accedir al teu espai personal mitjançant aquestes dues xarxes socials. En cas que l’adreça electrònica sigui diferent, et crearà un nou compte d’usuari.
Puc gestionar les meves consultes i preferències també a TMB App?
Sí. Només cal que t’identifiquis a l’aplicació de TMB amb el teu compte de JoTMBé i tindràs accés al teu espai personal, on podràs gestionar i consultar els favorits, els llocs i trajectes, així com la configuració personal, de la mateixa manera que ho pots fer des del web de TMB.
Programa de Punts JoTMBé
Què és el Programa de Punts JoTMBé?
El Programa de Punts JoTMBé et permet aconseguir avantatges i regals exclusius (entrades per a espectacles, bitllets de transport, etc.) en funció dels punts que obtinguis com a usuari actiu.
Com funciona el Programa de Punts?
El primer pas per accedir al Programa de Punts és registrar-te a JoTMBé. Un cop hagis creat el compte, ja pots començar a fer accions per obtenir punts. Si ets un usuari actiu, el teu nombre de punts s’incrementarà i aniràs passant d’un nivell inferior a un de superior (el 4 és el nivell superior màxim). Segons el nivell que hagis assolit, optaràs a diferents tipus de recompenses. Com més alt sigui el teu nivell, més beneficis i avantatges obtindràs i podràs participar en premis més exclusius.
Tota la informació referent al teu historial de punts la podràs consultar al teu perfil de l’espai personal de JoTMBé.
Quines accions em permeten obtenir punts?
Per aconseguir premis i recompenses del Programa de Punts JoTMBé, has d’obtenir punts fent accions senzilles com ara la configuració de línies, parades i estacions de bus i metro favorites, l’activació d’alertes de servei, l’ús de TMB App o la compra de bitllets des de TMB App per moure’t per Barcelona en transport públic, entre altres interaccions.
Trobaràs la llista completa de les accions que et donen punts a Com obtenir punts. Revisa-la periòdicament, perquè hi anirem afegint accions noves que et permetin obtenir més punts.
Pots resoldre tots els dubtes sobre la gestió dels punts obtinguts a la secció “Ajuda” del teu espai personal un cop hagis iniciat la sessió a JoTMBé.
TMB App
De quins serveis i avantatges puc gaudir amb TMB App?
Amb TMB App pots gaudir de tots els serveis que t’ofereix JoTMBé al teu mòbil o tauleta, com ara obtenir de manera ràpida i personalitzada tota la informació que et faci falta per als teus desplaçaments diaris en transport públic de TMB, a més de comprar els teus bitllets de transport i guanyar premis i recompenses amb el Programa de Punts JoTMBé.
Pots obtenir més informació sobre les funcionalitats de l’aplicació a la secció TMB App.
Descarrega't la guia d'ús de TMB App.
Com em puc descarregar TMB App?
TMB App és gratuïta i està disponible per a dispositius amb sistemes Android o iOS (iPhone).
Et pots descarregar l’aplicació segons el sistema operatiu que tingui el teu mòbil o tauleta:
- Si tens un dispositiu amb el sistema Android, descarrega’t TMB App a Google Play.
- Si tens un dispositiu amb sistema iOS (iPhone), descarrega’t TMB App a l’App Store.
Cal estar registrat per fer servir TMB App?
No, l’inici a l’app no necessita un registre obligatori d’accés. El registre per correu electrònic, Facebook o Google només és necessari per gaudir de la personalització de serveis.
Pots accedir a tota la informació de TMB App de manera gratuïta i sense introduir les teves dades personals.
Cal estar registrat per accedir als serveis personalitzats de TMB App?
Per poder accedir a la teva informació personalitzada, com ara els teus favorits, llocs i trajectes guardats, cal que et donis d’alta a l’espai personal de JoTMBé mitjançant una adreça electrònica i una contrasenya o un compte de Facebook o Google, utilitzant les credencials d’aquestes xarxes.
Recorda que les teves dades personals queden protegides legalment, segons el que estableixen els termes i les condicions de JoTMBé.
Quins avantatges té personalitzar-ne la informació?
Quan personalitzes la informació, TMB App et proporciona un accés més ràpid i fàcil a la informació que necessites per viatjar amb transport públic. Amb TMB App podràs personalitzar la teva pantalla de benvinguda, tenir accés ràpid i directe als teus favorits, llocs i trajectes guardats i rebre alertes sobre el servei que afecten les línies, les parades i les estacions de bus i metro.
Des de l’ordinador puc gestionar tota la informació personalitzada que tinc desada a l’aplicació?
Sí. Només cal que t’identifiquis al web amb el teu compte de JoTMBé i tindràs accés al teu espai, on podràs gestionar i consultar els favorits i la teva configuració personal de la mateixa manera que ho pots fer amb l’aplicació de TMB.
Quines versions del sistema operatiu de dispositius mòbils són compatibles amb TMB App?
Perquè puguis descarregar-te o actualitzar l’aplicació de TMB al teu mòbil o tauleta, has de disposar de la versió 7 del sistema Android o bé 13 del sistema iOS o superiors.