Punts TMB d'atenció
Si necessites atenció presencial, pots acudir a un dels quatre Punts TMB de la xarxa de metro.
Et recordem que també disposes de l’oficina virtual, on pots fer bona part de les gestions sense haver-te de desplaçar.
Punt TMB Diagonal
Horari
Dies feiners, de dilluns a divendres, de 8.00 a 20.00 h.*18 i 19 d'agost, obert de 8.00 a 14.30 h.
Ubicació
Vestíbul de l’estació Diagonal (L3, L5). Entrada pel carrer de Rosselló - Rambla de Catalunya, abans de passar per les validadores de l’estació.
Estació accessible
Punt TMB La Sagrera
Horari
Dies feiners, de dilluns a divendres, de 8.00 a 20.00 h. *22, 24, 25 i 26 d'agost, obert de 8.00 a 14.30 h.
Ubicació
Vestíbul de l’estació La Sagrera (L1, L5, L9 Nord, L10 Nord). Entrada pel carrer d’Hondures, un cop passades les validadores de l’estació.
Estació accessible
Punt TMB Sagrada Família
Horari
- Dies feiners, de dilluns a divendres, de 8.00 a 20.00 h.
- Dissabtes: de 9.00 a 17.30 h.
- Festius: de 9.00 a 14.00 h.
Ubicació
Vestíbul de l’estació Sagrada Família (L2, L5). Entrada pel carrer de Provença - carrer de la Marina, després de passar per les validadores de l’estació.
Estació accessible
El Punt TMB Sagrada Família és pioner en accessibilitat:
- sense barreres arquitectòniques,
- equipat amb anell inductiu per a persones sordes i videointerpretació en llengua de signes catalana,
- tecnologia NaviLens i
- encaminament al paviment que porta fins al Punt TMB.
Punt TMB Universitat
Horari
Dies feiners, de dilluns a divendres, de 8.00 a 20.00 h.
Ubicació
Vestíbul de l’estació Universitat (L1, L2). Entrada pel carrer de Pelai, abans de passar per les validadores de l’estació.
Estació accessible
Cita prèvia per als Punts TMB
Gestions amb cita prèvia
Cal que reservis cita prèvia per fer qualsevol d’aquestes gestions:
- Gestions T-mobilitat – gestions sobre T-mobilitat llevat de l'alta. Per donar-te d'alta a T-mobilitat de forma presencial, cal que acudeixis a un dels quatre Quioscos T-mobilitat de la xarxa de metro. El pagament és només amb targeta bancària i has de mostrar un document oficial d’identificació (DNI, NIE, passaport).
- Bescanviar abonaments comprats per error.
- Sol·licitar la factura dels bitllets o dels abonaments del sistema tarifari integrat comprats a les màquines de venda o adquirits presencialment en establiments adherits. També pots sol·licitar factura completa dels bitllets comprats per a T-mobilitat.
- Comprar la T-escolar o grans quantitats d'abonaments.
- Presentar al·legacions contra la sol·licitud d’una percepció mínima a metro o a bus de TMB.
- Demanar l'activació del perfil de família monoparental o nombrosa, que et permetrà comprar els abonaments bonificats a través de TMB Tickets i TMB App.
- Recollir premis de JoTMBé (gestió exclusiva al Punt TMB Sagrada Família).
- Recollir objectes perduts. La recollida d’objectes perduts és una gestió exclusiva del Punt TMB Sagrada Família.
Quan arribis al Punt TMB amb cita prèvia, introdueix el codi de la reserva a la màquina i espera a la cua vermella.
Gestions sense cita prèvia
En canvi, no cal que sol·licitis cita prèvia per fer les gestions següents:
- Demanar un bescanvi d’un abonament que no funciona.
- Consultar si s’ha trobat un objecte que has perdut a les instal·lacions de TMB.
- Comprar abonaments bonificats.
- Demanar l’activació del perfil bonificat per a persones en situació de desocupació, que et permetrà comprar, a partir d’aleshores, la T-usual bonificada a través de TMB Tickets i TMB App.
- Pagar infraccions comeses a metro o a bus de TMB.
Si vas a un Punt TMB sense cita prèvia, t’hauràs de situar al final de la cua blava. T’atendrem per ordre d’arribada.