Et trobes a:
Cita prèvia
Per a quines gestions has de demanar cita prèvia?
Les gestions presencials de la T-mobilitat requereixen cita prèvia. Consulta totes les gestions amb cita prèvia.
Gestions T-mobilitat:
Les gestions relacionades amb l’alta i la compra de suport T-mobilitat (amb la primera càrrega del títol o sense) es poden dur a terme també en línia des de TMB Tickets o TMB App.
Si tries fer aquestes gestions de manera presencial, demana cita prèvia i prepara la visita:
- Cal que t’hagis descarregat TMB App.
- Cal que t’hagis registrat a JoTMBé.
- Cal que portis un document oficial i original d'identitat (DNI, NIE amb TIE o passaport).
- Si és el cas, porta també els documents originals acreditatius de les bonificacions que puguis tenir (família monoparental o família nombrosa).
Què cal que sàpigues abans de venir?
- Alta
- Estalvia’t aquest tràmit presencial; pots donar-t'hi d'alta en línia, a través de TMB Tickets o de TMB App.
- Si finalment vens a un centre, et donarem d'alta a la T-mobilitat i et mostrarem com gestionar la T-mobilitat des de TMB App.
- En cas que tinguis dret a la bonificació de títols de transport per a famílies monoparentals o nombroses, també activarem el teu perfil. També pots fer aquesta activació de manera autònoma a través de TMB Tickets o de TMB App.
- Compra de suport
- Un cop tinguis la confirmació de l’alta a T-mobilitat, pots adquirir el suport per a la T-mobilitat. El suport s'ha de pagar amb targeta bancària.
- Si tens un mòbil Android amb NFC, el suport pot ser digital: cartera electrònica; si no, el suport serà físic, la targeta T-mobilitat.
- Quan compris el suport, pots escollir carregar-lo ja amb un dels títols de transport disponibles per a la T-mobilitat (llevat de la T-16, que té un tràmit específic). El pagament s'ha de fer exclusivament amb targeta bancària.
- Un cop tinguis la confirmació de l’alta a T-mobilitat, pots adquirir el suport per a la T-mobilitat. El suport s'ha de pagar amb targeta bancària.
Altres gestions amb cita prèvia:
- Sol·licitud de factura. Per demanar factura dels bitllets o dels abonaments comprats a les màquines de venda o comprats presencialment en establiments adherits. Recorda que han de ser bitllets del sistema tarifari integrat o bitllets propis de TMB (no oferim aquest servei per a bitllets o abonaments d'altres operadors). També pots demanar factura completa dels títols comprats per a T-mobilitat.
- Compra de grans quantitats de títols. Per recollir comandes d'abonaments i per comprar més de 10 bitllets o abonaments o per comprar la T-escolar sense quantitat mínima. En tots dos casos, cal pagar l'import dels abonaments en el moment, en efectiu o amb targeta.
- Presentació d'al·legacions. Si no tens la butlleta d'intervenció o la carta de recordatori, cal que facilitis dades concretes de data, hora, lloc, nom i cognoms, així com document identificatiu.
- Presentació de queixes, reclamacions i suggeriments. Cal que facilitis les teves dades personals, com nom i cognoms i document identificatiu.
Les dades de la cita són:
Email:
Codi cita:
Centre cita:
Servei cita:
Data cita:
Horari cita:

Les dades de la cita són:
Email:
Codi cita:
Centre cita:
Servei cita:
Data cita:
Horari cita:
Autorització per a gestions T-mobilitat en nom de terceres persones
Com demanar cita
Indica l'adreça electrònica i escull el centre, la data, l'hora i la gestió presencial que vols fer. Si el calendari no mostra cap data activada per a aquest centre, et suggerim que demanis cita per a un altre centre.
Un cop reservada la data i hora, rebràs un correu electrònic amb el codi de la cita, que hauràs d’introduir quan arribis al centre per informar que ja et poden atendre.
La cita és únicament per al servei indicat i només s’atendrà una persona per cita.
Com cancel·lar una cita
Si preveus que no podràs assistir a la cita que tens reservada, t'agrairem que l'anul·lis. Pots fer-ho introduint l'adreça electrònica i el codi de reserva a Cancel·lació de cita prèvia. També pots cancel·lar la cita des del correu electrònic de confirmació.