Sol·licitud d'alta de perfil per a família monoparental o nombrosa
Si ja tens un compte T-mobilitat, consulta com tramitar els teus perfils bonificats.
Condicions generals
Amb l'activació del perfil FM/FN, que es fa efectiva a través d'aquesta sol·licitud, pots adquirir els títols bonificats amb banda magnètica que es recullen a les màquines expenedores de la xarxa de metro.
Per poder tramitar la teva sol·licitud:
- Has de ser major d'edat.
- Has d’adjuntar tota la documentació: DNI, NIE o passaport i títol de família monoparental o nombrosa.
- Tota la documentació ha d'estar vigent.
- Tots els documents o les imatges han de ser totalment llegibles.
Com he de demanar l'activació del perfil de família monoparental o nombrosa?
En primer lloc, cal que iniciïs la sessió de JoTMBé. Si no en tens usuari i ets major d'edat, registra't ara a JoTMBé.
Amb la sessió de JoTMBé iniciada, es mostrarà el formulari de sol·licitud d'alta de perfil família monoparental o nombrosa. Només cal que l'emplenis i adjuntis els documents següents:
- Fotografia del títol de família monoparental o nombrosa vigent. Cal adjuntar el títol familiar o el de cada un dels membres de la unitat familiar que hagin de fer servir abonaments de viatge personalitzats. Serveixen els títols de família monoparental o nombrosa emesos per la Generalitat de Catalunya o per qualsevol altra comunitat autònoma.
- Fotografies del DNI, NIE o passaport que acreditin la teva identitat i la de cadascun de les persones al teu càrrec.
Els formats acceptats per als documents adjunts són PDF, PNG, JPG, JPEG, DOC i DOCX. Abans d'annexar els documents, comprova que el text de les imatges que adjuntis es pot llegir fàcilment.
Pots adjuntar fins a un màxim de 10 arxius amb un pes total màxim de 40 MB. Cada arxiu ha de tenir un nom específic, diferent del de la resta d'arxius que adjuntis.
Resolució de la sol·licitud
En un termini de dos dies feiners, rebràs un missatge de correu electrònic on se t’indicarà si ja tens activat el perfil de família monoparental o nombrosa. Si no se t’ha activat, se t’informarà del motiu pel qual no s’ha pogut fer.
Des del moment en què s’activi el perfil de família monoparental o nombrosa, el veuràs a “El meu perfil” de JoTMBé, concretament, a l'opció “Bonificacions”. A partir d’aquest moment, ja podràs comprar online al web TMB Tickets o des de TMB App els abonaments bonificats amb banda magnètica, que hauràs de recollir a les màquines expenedores de la xarxa de metro.
Recordatori
Podem denegar la sol·licitud d’alta si no es compleixen els requisits indicats.
Un cop tramitada la petició, esborrem els documents rebuts de la nostra base de dades.
Podem demanar-te, en qualsevol moment, que presentis la documentació físicament en un Punt TMB. Si no ho fas, et podrem retirar el dret de comprar online els títols bonificats específics per al teu perfil.
Registra’t a JoTMBé o accedeix-hi per poder utilitzar aquesta funcionalitat.