
Pròxima edició: 2026
Enquesta sobre els serveis de metro i bus
Anualment, Transports Metropolitans de Barcelona proposa als seus usuaris participar en la recollida anual de dades de satisfacció dels usuaris de bus i de metro que forma part dels estudis comparatius que porten a terme l’International Bus Benchmarking Group (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.
Amb aquest treball conjunt volem analitzar el servei de bus i metro i estudiar-ne les pràctiques amb l’objectiu de millorar-lo a partir de les opinions directes dels usuaris.
En aquest qüestionari anònim i confidencial els uauaris poden valorar la seva experiència de viatge i indicar el seu grau de conformitat o disconformitat amb alguns aspectes del servei, com la disponibilitat, l’accessibilitat, la informació, el temps, l’atenció al client, el confort, la seguretat i l’impacte ambiental.
Transports Metropolitans de Barcelona proposa participar en la recollida anual de dades de satisfacció dels usuaris de bus i de metro que forma part dels estudis comparatius que porten a terme l’International Bus Benchmarking Group (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.
El 2025 s'ha celebrat la dissetena edició d’aquesta experiència internacional en què participen empreses de transport públic de grans ciutats d’arreu del món, entre les quals es troben Nova York, Londres, Singapur, Berlín, Shenzhen, Brussel·les, París i Madrid.