TMB `posa a la venda producte oficial de la marca per apropar els valors corporatius a la ciutadania i transmetre l’orgull d’un transport públic que és referent a Europa. L’objectiu doncs és anar més enllà de l’experiència de viatge i convertir el transport públic en una icona urbana.
Amb l'obertura de La botiga TMB, Barcelona se suma a altres ciutats europees amb reconegudes marques dels seus operadors de transport públic com Londres i Madrid.
A la botiga hi trobaràs samarretes, bosses de tela, llibretes i altres articles inspirats en les xarxes de bus i metro. Aquests productes compten amb símbols de la mobilitat a Barcelona com la M de metro, la B de bus, el mapa de la xarxa del suburbà, les línies de metro, el Telefèric o el Barcelona Bus Turístic.
En aquesta primera fase, la botiga ven una petita selecció de productes per testejar els gustos i preferències dels usuaris i usuàries i a partir d’aquí, es valorarà la incorporació de nous tipus de productes al portfoli de la botiga i l’obertura de nous establiments.