Et trobes a:
Avís de Servei
Servei de Bus a demanda
Servei de Bus a demanda
El 21 de gener del 2019 va començar a funcionar el servei de Bus a demanda elMeuBus al barri de Torre Baró.
Accedeix al mapa amb el recorregut del Bus a demanda
1. Què es?
El servei de bus a demanda és un servei de bus que s’adapta a les sol·licituds de desplaçament rebudes amb antelació.
Les parades són fixes i amb aquestes parades preestablertes es generen recorreguts i horaris de pas en funció de les peticions rebudes, ja que per fer ús del servei a demanda has d’indicar l’hora en què vols la recollida, la parada on pujaràs al bus i la parada on baixaràs.
El bus no tindrà un recorregut fix, com succeeix a la resta de línies, sinó que serà el més curt possible per connectar les parades on els clients volen pujar i baixar del bus.
2. Recorregut i parades
El servei de bus a demanda connectarà la part alta amb la part baixa de Torre Baró, on es troben els equipaments del barri i les connexions amb altres transports públics. Disposa d’una xarxa de parades preestablertes amb les qual es generaran recorreguts i horaris de pas en funció de les peticions rebudes.
El bus a demanda podrà efectuar parada a: 2281 - Av. de Vallbona – CAP Ciutat Meridiana, 2328 - Estació RENFE, 2330 - Av. Rasos de Peguera – Pl. Roja, 3053 - Metro Torre Baró – Vallbona, 3055 - Casal de Barri Torre Baró, 3056 - Av. Escolapi Càncer – Masquefa, 3057 - Av. Escolapi Càncer – Sant Quirze de Safaja, 3058 - Av. Escolapi Càncer – Castellfollit, 3059 - Torre Baró, 3060 - Bellprat – Sant Feliu de Codines, 3061 - Sant Feliu de Codines – Castellfollit, 3062 - Sant Feliu de Codines – Oris, 3063 - Sant Feliu de Codines – Vilatorta, 3064 - Sant Feliu de Codines, 3065 - Sant Feliu de Codines – Metro Torre Baró/Vallbona, 3092 - Escolapi Càncer – Metro Torre Baró/Vallbona, 3164 - CEIP Elisenda de Montcada, 3604 - Vallcivera – Av. Rasos de Peguera, 3663 - Vallcivera, 3664 - Sant Feliu de Codines – Pau Sabater, 3665 - Sant Feliu de Codines – Vilatorta, 3666 - Sant Quirze de Safaja – Sant Feliu de Codines, 3667 - Castellfollit – Sant Feliu de Codines, 3668 - Castellfollit – Travessia Castellfollit, 3669 - Prats de Rei – Castell d’Argençola, 3670 - Castellví – Lliçà, 3671 - Argençola – Lliçà i 3672 Pruit – Escolapi Càncer.
3. Horari
- Feiners: de 7 a 20.30 hores
- Dissabtes: de 8 a 20.30 hores
- Festius: de 9 a 20 hores
No s’acceptaran peticions que impliquin que el bus ha de prestar servei més enllà de les 21 h.
4. Com se sol·licita
Per reservar: Registra-t’hi (només el primer cop). Truca al telèfon gratuït 900 92 75 75 (operatiu entre les 7 i les 20 hores) o fes servir l’App elMeuBus. Dins de la xarxa de parades d’elMeuBus, indica el punt de recollida, el punt d’arribada i la preferència horària. Rebràs confirmació de la teva reserva pel canal on hagis fet la petició. Presenta’t al punt de recollida 5 minuts abans de l’hora sol·licitada. Per fer anul·lacions, avisa amb la major antelació possible.
En fer la sol·licitud, podràs indicar quants passatgers sou amb un màxim de fins a 5.
Si no l’has sol·licitat, es podrà fer servir si ha ha places lliures segons la ruta programada a la pantalla del conductor o la seva destinació no altera la ruta programada.
Es pot sol·licitar el servei en qualsevol moment, tot i que com més properes siguin l’hora de petició i la de recollida, menys es pot garantir que el bus sigui a la parada a l’hora sol·licitada. També pots sol·licitar un servei periòdic (per exemple: cada dilluns, cada dia feiner, cada matí a una hora concreta, etc.).
Si el bus està complet, en fer la reserva a través de l’app, et mostrarà un missatge que totes les places del bus estan ocupades. Si fas la reserva per telèfon, també se’t donarà aquesta informació en el mateix moment.
Si ho necessites, es pot modificar el servei sol·licitat en qualsevol moment, a través de l’app elMeuBus o del telèfon gratuït 900927575. La modificació (hora, recorregut, nombre de persones a recollir o bé una combinació d’ells) s’acceptarà si al fer el recàlcul no afecta a la resta de peticions.
Més informació
Per a consultes, TMB té a disposició dels usuaris el compte d’informació i atenció a Twitter (de dilluns a divendres feiners, de 7 a 20 h).
Si vols informar-te d'altres actuacions previstes que puguin afectar el servei de transport públic o bé vols accedir a recomanacions de transport, entra a la secció "Estat del servei".