Estudiant de Màrqueting i investigació de mercats, Econòmiques i/o Administració i Direcció d’Empreses
Referència 00064
Admissió de sol·licituds: tancada
Motiu oferta formativa: Aprenentatge dins l'Àrea de Màrqueting Estratègic en la Unitat de Nous Negocis Corporatius en la identificació de noves oportunitats de negoci amb l’objectiu de ser convertits en nous serveis corporatius.
Competències del projecte formatiu
- Bon nivell de redacció català/castellà i anglès. Es valorarà coneixement d’altres idiomes
- Ús de programes ofimàtics
- Persona metòdica, organitzada i amb sentit crític
- Flexibilitat d’adaptació a un entorn de treball dins d’una gran organització
- Responsable i amb capacitat de compromís i amb bona capacitat d’anàlisis i síntesis
- Competències digitals
- Coneixement dels paràmetres bàsics de la mobilitat. Coneixement dels principals sistemes de transport. Coneixement del territori de l’Àrea Metropolitana de Barcelona
Requisits
- Estudiant Grau Marqueting
- Estudiant Grau Marqueting i investigació de mercats
- Estudiant Grau Marqueting i Direcció Comercial
- Estudiant Econòmiques i/o Administració i Direcció d'Empreses
Funcions
- Seguiment dels projectes de la unitat de nous negocis corporatiu
- Cerca d’informació especialitzada; observació de l’entorn; oportunitats de millora
- Preparació d’estudis de prospecció de mercats
- Preparació de plans de negoci
- Preparació d’altra documentació de negoci
- Participació en reunions
Centre on es realitzaran les pràctiques
- Zona Franca (oficines centrals TMB)
Horari
- mati
* Només es trucarà als estudiants que millor s'ajusti el seu perfil acadèmic a la nostra oferta de pràctiques
Es donarà preferència a les pràctiques curriculars
“Si ets una persona amb discapacitat i necessites alguna adaptació dins l’entorn o a les proves, t’agrairem ens ho facis saber per garantir la teva plena accessibilitat dins del procés de selecció”.