Operador/a d'Informació, Comunicació i Atenció al Client
Referència 96510
Admissió de sol·licituds: fins a les 23:59 h. del dia 24/05/2020
La missió principal del lloc que s’ha de cobrir consisteix a fer, mitjançant els diferents sistemes de comunicacions (megafonia, interfonia, cartells dinàmics, etc.), les accions oportunes per garantir l’òptima informació, comunicació, atenció i ajuda al client.
Funcions principals:
- Rebre i respondre consultes dels clients a través dels canals informatius (interfonia, etc.) sobre temes relacionats amb l’ús de la xarxa (mobilitat, sistema tarifari, incidències, entorn de les estacions, etc.).
- Editar i emetre informació a través de la megafonia, els cartells d’informació al passatge, els teleindicadors i la resta de canals sobre incidències del servei, alternatives de mobilitat, missatges institucionals o educatius, incidències a d’altres operadors, etc.
- Comunicar-se amb la resta d’operadors del Centre de Control de Metro (CCM), personal de l’operació i de manteniment en cas de detecció d’incidències, per conèixer-ne l’evolució i el compliment de l’oferta programada.
- Dur a terme les accions reglamentades sobre els telecomandaments per solucionar les incidències que puguin aparèixer.
- Fer operacions d’inspecció i de manteniment de primer nivell cap als equips i les aplicacions assignades al seu lloc.
Requisits
- Comptar amb titulació oficial homologada i finalitzada de, com a mínim, FPII/CFGS, en branques de comunicació, turisme, administració, màrqueting, informàtica i comunicacions, imatge i so. Es demanarà l’acreditació oficial de la titulació.
- Es valorarà disposar d’una titulació oficial homologada i finalitzada de llicenciatura/grau/diplomatura/enginyeria dins de les mateixes branques esmentades.
- Domini del català i castellà.
- Disposar d’un nivell alt d’anglès amb fluïdesa oral. (Mínim nivell First Certificate)
- Es valorarà el coneixement d’altres llengües.
- Es valorarà disposar de coneixements sobre:
- a. La xarxa de Metro (línies, estacions, enllaços amb altres operadors, punts d’interès, etc.).
- b. El sistema tarifari integrat (títols, tarifes, zones, etc.).
- c. El reglament de viatgers de Metro.
- Es valorarà disposar d’experiència en tasques similars.
- CARACTERÍSTIQUES PERSONALS:
- Eficàcia personal: flexibilitat i autocontrol.
- Interpersonals: orientació al client, treball en equip, comunicació i sensibilitat vers la diversitat.
- Gestió d’idees i informació: pensament analític.
- Gestió dels recursos: gestió de conflictes i presa de decisions.
- Altres:
- Rapidesa en la resolució d’imprevistos i incidències.
- Compromís amb les persones i els objectius de l’organització.
- Disponibilitat d’adaptar-se a les necessitats del servei.
- Tècniques comunicatives.
S'ofereix:
- Tipus de contracte: temporal per treballar durant l’estiu (juliol-agost-setembre) i disponibilitat per fer la formació al juny.
- Jornada: 75%
- Categoria : Locutor
Altres dades:
- Les persones interessades han d'adjuntar a l'oferta indicada el seu CV actualitzat amb una fotografia recent. El termini màxim per fer-ho és fins a les 23.59 h. del dia 24 de maig del 2020.
- Al CV, cal especificar clarament les dades següents: nom i cognoms, telèfons de contacte, adreça electrònica, adreça postal, DNI, data de naixement i titulacions acadèmiques finalitzades. Cal incloure-hi, també, un detall exhaustiu de l’experiència laboral aportada (empreses on s’ha treballat, la durada en cadascuna d’aquestes i les tasques concretes desenvolupades). NO S’ACCEPTARÀ CAP CANDIDATURA QUE NO APORTI TOTES LES DADES ESMENTADES.
- Es farà una preselecció de currículums segons els criteris de formació i l’experiència laboral descrits. Les persones preseleccionades seran convocades a les proves mitjançant correu electrònic.
- Totes les candidatures que no rebin cap notificació en un termini de 30 dies (un cop acabat el termini de recepció de candidatures) es consideren no preseleccionades.