Recomanacions de transport
Recomanacions de transport
Accedeix al mapa de transport per accedir a Montjuïc a Google Maps.
Dissabte 19 de juliol, a les 20.15 hores, se celebra el concert d'Aitana a l'Estadi Olímpic Lluís Companys.
Hi haurà dos serveis especials d'autobusos, un des de la plaça d'Espanya i un altre des de Fira Gran Via, fins a l’Estadi Olímpic Lluís Companys.
Hi ha diverses línies regulars de bus que t'apropen a:
- L'Estadi Olímpic Lluís Companys: les línies 13, 23 (només circula els dies laborables), 55, 125 i 150 (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc).
- La plaça d'Espanya: les línies D20, D40, H12, H16, V7, X2, 13, 46, 65, 79, 91, 109 i 150.
- Passeig de la Zona Franca: les línies H16, V3, V5, 109 i 125.
També pots arribar-hi en metro: baixant a l'estació Paral·lel (L2/L3) i enllaçant amb el Funicular o baixant a l'estació Espanya (L1/L3) i enllaçant amb el servei especial d'autobús. Els dissabtes, el servei de metro funciona tota la nit i el Funicular funciona fins a les 22 hores.
Per a més informació, pots consultar el web del Palau Sant Jordi.
Més informació
Per a consultes, TMB té a disposició dels usuaris el telèfon d'informació i atenció al ciutadà 900 701 149 (de dilluns a diumenge, de 7 a 21 h) i també el compte d’informació i atenció a X (de dilluns a divendres feiners, de 7 a 20 h).
Si vols informar-te d'altres actuacions previstes que puguin afectar el servei de transport públic o bé vols accedir a recomanacions de transport, entra a la secció "Avisos de servei".
