Et trobes a:
El servei de transport públic sota demanda
-
Descobreix el nou servei de bus a demanda
T’oferim una nova forma de transport de proximitat més sostenible i intel·ligent que funciona a demanda i s'adapta a les teves necessitats.
Les parades són fixes i es generen recorreguts compartits amb altres usuaris amb necessitats similars. Els horaris de pas es calculen en funció de les peticions. Has d’indicar l’hora en què vols viatjar, la parada on pujaràs, la parada on baixaràs i quantes persones hi viatjareu.
El bus no té un recorregut fix, sinó que serà el més curt possible per connectar les parades sol·licitades.
Quins són els avantatges?
-
Facilita la planificació
El bus et recull a la parada que tu escullis a l’hora que et vagi millor.
-
Viatja de manera més còmoda
El servei t’assegura una plaça al bus i hauràs d’esperar menys temps a la parada.
-
Servei més accessible i sostenible
Els itineraris són més fàcils i senzills i això fa que siguin energèticament més eficients.
-
Servei intel·ligent
Tu dissenyes el teu recorregut en bus, només necessites el teu mòbil o un telèfon fixe per trucar.
Mapa de servei
Selecciona la zona de bus a demanda a què vols accedir. També pots fer-ho des del mapa.
Com funciona l'aplicació elMeuBus
Mira la llista de reproducció on t'expliquem com instal·lar l'aplicació elMeuBus, com fer-hi una reserva i com cancel·lar-la.
Com puc reservar-ho?
-
Des de l'app elMeuBus
Descarrega't l'aplicació i reserva els teus trajectes de manera senzilla i còmoda.
Descarrega't l'app elMeuBus
-
Per telèfon
Si no tens mòbil o si el teu mòbil no té internet, pots trucar-nos al 900 927 575.
Reserva amb l'app elMeuBus!
L'app elMeuBus calcula les rutes per fer-te arribar a la teva destinació d’una manera còmoda, ràpida i segura. També et permet tenir llocs favorits, repetir reserves i rebre notificacions en cas d’incidència. Baixa-la gratis!
Com faig la reserva?
Recorda que per fer la reserva has de registrar-te a través de l'app o bé fer-la per telèfon.
- 1
Punt de recollida
Indica’ns l'adreça o punt de geocalització d’inici del trajecte.
- 2
Indica'ns les teves característiques
Necessitem saber quantes persones sou, si tens mobilitat reduïda o si viatges amb un cotxet.
- 3
Punt d'arribada
Indica’ns l’adreça o punt de geolocalització de la destinació.
- 4
Preferència horària i dates
Digue’ns l’hora i el dia en què viatjaràs.
- 5
Resultat del trajecte
T'oferim el trajecte que millor s'adapti a les teves necessitats.
Informació pràctica
Horaris del servei
Tipus de dia | Horari |
---|---|
De dilluns a divendres | De 7.00 a 21.00 h |
Dissabtes | De 8.00 a 21.00 h |
Diumenges i festius | De 9.00 a 21.00 h |
No s’acceptaran peticions que impliquin que el bus ha de prestar servei més enllà de les 21.30 h.
Preu del servei
El servei de bus a demanda no té cap cost addicional. Pots accedir-hi utilitzant els mateixos bitllets i abonaments que fas servir de manera habitual per viatjar amb bus.
Preguntes freqüents
Amb quanta antelació he de fer la meva petició?
Fes la reserva amb un mínim de 10 minuts d’antelació perquè et puguem oferir el viatge que millor s’ajusti a les teves necessitats; tenint sempre en compte que els horaris que demanis estiguin dins dels horaris en què el bus ofereix servei.
Què passa si no tinc un mòbil amb internet?
No tenir internet al mòbil no és cap problema, pots fer la reserva trucant des de qualsevol telèfon.
Com puc modificar o anul·lar una reserva?
Tant des de l'aplicació elMeuBus com per telèfon, es poden cancel·lar o modificar algunes dades de la reserva, com el nombre de passatgers o si viatges amb cotxet. Si necessites modificar l'origen, la destinació, la data o l'hora, has de cancel·lar la reserva i crear-ne una de nova.
Termes i condicions
Telèfon d’atenció
T’atenem i resolem els teus dubtes de 07:00 a 20:30 h de dilluns a divendres, de 08:00 a 20:30 h els dissabtes i de 9:00 a 20:30 h els diumenges i festius.
Truca’ns al:
900 927 575
