Et trobes a:
Preguntes freqüents
A la secció Covid-19 trobaràs tota la informació sobre la nova normalitat al transport públic.
He de portar mascareta per viatjar amb transport públic?
L'ús de la mascareta és obligatori al transport públic: a bord dels autobusos, a les parades, als trens i a totes les instal·lacions de metro (vestíbuls, andanes, passadissos i escales).
Els horaris dels transports han canviat?
Sí, la xarxa de metro funciona amb horari fix de 5 del matí a les 12 de la nit de dilluns a diumenge. El servei “non-stop” de dissabte a diumenge de metro s’ha suspès fins a nou avís.
Consulta els horaris vigents.
Puc comprar el bitllet senzill a bord del bus?
Els conductors estan protegits per mampares i queda suprimida la venda de bitllets. Per això cal que compris el bitllet o abonament abans de pujar al bus. Pots fer-ho a les màquines de venda del metro i mitjançant la compra online tant al web TMB Tickets com a TMB App. Recorda que els bitllets comprats online (excepte el bitllet senzill de bus) s’han de recollir a les màquines de la xarxa de metro amb el número de voucher que rebràs.
El bitllet senzill de bus és totalment digital i el pots comprar i validar a bord del bus amb TMB App. També pots comprar bitllets senzills vàlids per al bus a les cinc parades de bus que disposen de màquina de venda, on el pagament es pot fer exclusivament amb targeta de crèdit o de dèbit.
Com puc saber el nivell d’ocupació?
Per evitar aglomeracions, s’ha implantat un nou sistema d’informació que permet consultar les dades estimades d’ocupació en temps real a trens i busos. Recomanem que, abans d’accedir a metro o a bus, facis la consulta d’ocupació i segueixis les recomanacions. S’ha de tenir en compte que els nivells d’ocupació estimada podrien veure’s alterats en cas d’incidències imprevistes en el servei.
Para el metro a la T2 Aeroport?
Tot i que la T2 està temporalment tancada, la línia 9 Sud de metro i la línia 46 de bus mantenen els serveis que passen per la T2.
Què passa amb els títols no utilitzats i caducats?
Consulta, al web de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), com demanar la compensació pels títols que no has pogut utilitzar per les limitacions de la mobilitat a causa del coronavirus.
On m’he d’adreçar si hi ha una incidència al metro?
L'atenció al client es fa a través dels intèrfons, del telèfon d'atenció al client 900 701 149 (de dilluns a diumenge de 8 a 21 h), a través de l'apartat web d'atenció al client i a Twitter al perfil @TMBinfo.
Com puc comprar un títol bonificat per a FM/FN o la T-usual bonificada?
Si tens habilitat el perfil bonificat que et correspongui (família monoparental, família nombrosa o persona en situació d'atur), pots comprar els abonaments bonificats al web TMB Tickets o a TMBApp.
Emplena el formulari alta FM/FN per sol·licitar l'habilitació del perfil bonificat per a FM/FN.
La gestió per habilitar el perfil bonificat a persones en situació d'atur cal fer-la de forma presencial a qualsevol Punt TMB i sense cita prèvia.