Cita prèvia
Ara et pots estalviar l’espera en els Punts TMB d’atenció reservant dia i hora. Omple el següent formulari per concertar la teva cita on i quan et vagi millor.
Com demanar cita
Indica l'adreça electrònica i escull el Punt TMB, la data, l'hora i la gestió presencial que vols fer. Rebràs un correu electrònic amb el codi de la cita, que hauràs d’introduir quan arribis al Punt TMB per informar que ja et poden atendre.
La cita és únicament per al servei indicat i només s’atendrà una persona per cita.
Si ja tens sol·licitada i vigent una cita, no en pots demanar una altra per a la mateixa persona. Per modificar la data o l’hora de la cita, primer cal cancel·lar-la i, després, fer una nova sol·licitud de cita prèvia.
Com cancel·lar una cita
Si preveus que no podràs assistir a la cita que tens reservada, t'agrairem que l'anul·lis. Pots fer-ho introduint l'adreça electrònica i el codi de reserva a Cancel·lació de cita prèvia. També pots cancel·lar la cita des del correu electrònic de confirmació.
Per a quines gestions pots demanar cita prèvia?
Consulta l’oficina virtual, t’hi oferim gestions online perquè les puguis fer on i quan vulguis.
Si necessites atenció presencial, pots demanar cita prèvia per:
- Bescanvi d’abonaments comprats per error: si has comprat un bitllet o un abonament a les màquines de venda de metro i t’has adonat que no és el que necessitaves, te’l bescanviem per un altre d’import equivalent sempre que no l’hagis fet servir.
- Sol·licitud de factura: per demanar factura dels bitllets o dels abonaments comprats a les màquines de venda o comprats presencialment en establiments adherits. Recorda que han de ser bitllets del sistema tarifari integrat o bitllets propis de TMB (no oferim aquest servei per a bitllets o abonaments d’altres operadors).
- Compra de grans quantitats: per recollir comandes d'abonaments i per comprar més de 10 bitllets o abonaments o per comprar la T-escolar sense quantitat mínima. En tots dos casos, cal pagar l'import dels abonaments en el moment, en efectiu o amb targeta.
- Recollida d’objectes perduts: per recollir, al Punt TMB Universitat, un objecte que saps que s’ha trobat. Pots consultar si l’objecte que vas perdre s’ha trobat a través del formulari d’objectes perduts o del telèfon 900 701 149.
- Pagament d’infraccions: per pagar la percepció mínima en el cas que no tinguis la butlleta d’intervenció o la carta de recordatori. Caldrà que facilitis dades concretes de data, hora, lloc, nom i cognoms per identificar l’expedient.
- Presentació d’al·legacions: per presentar al·legacions en el cas que no tinguis la butlleta d’intervenció o la carta de recordatori. Caldrà que facilitis dades concretes de data, hora, lloc, nom i cognoms, així com document identificatiu.
- Alta per comprar títols bonificats online: per demanar l'activació del perfil de família monoparental o nombrosa que et permetrà comprar els abonaments bonificats per a vosaltres a través de la compra online al web i des de TMB App.
- Recollida de premis: exclusivament al Punt TMB Universitat.