Tècnic/a Responsable de Portal / Intranet
Referència 95630
Admissió de sol·licituds: fins a les 23:59h del dia 04/11/2019
Integrat/ada dins de l'Àrea de Sistemes d’Informació de TMB, de la Direcció Executiva d’Innovació Tecnologia i Negoci Internacional de TMB , durà a terme, entre d’altres, les funcions següents:
Funcions principals
- Controlar, juntament amb els usuaris responsables, la correcta alineació dels objectius dels projectes amb les necessitats de negoci de TMB i amb l’estratègia global dels sistemes d’informació de TMB.
- Analitzar, dissenyar i fer el seguiment de projectes vinculats amb les aplicacions sota la seva responsabilitat.
- Analitzar les necessitats dels serveis de tecnologia dels quals és responsable, dissenyar la viabilitat tècnica de les solucions i dimensionar l’esforç necessari per portar-les a terme.
- Planificar, desenvolupar i portar a terme els projectes de desenvolupament i millora dels serveis de tecnologia dels quals és responsable.
- Fer el manteniment correctiu, preventiu i evolutiu dels serveis de tecnologia dels quals és responsable.
- Assumir, per delegació del responsable de la Unitat, el lideratge tècnic, en les comunicacions, interaccions i col·laboracions amb els interlocutors interns o proveïdors externs per aconseguir aplicar les solucions i línies de treball aprovades.
- Coordinar i supervisar el personal col·laborador indirecte assignat.
- Controlar, juntament amb els usuaris responsables, la correcta alineació dels objectius dels projectes amb les necessitats de negoci de TMB i amb l’estratègia global dels sistemes d’informació de TMB.
- Controlar el compliment correcte de la metodologia i de la normativa interna de desenvolupament d’aplicacions informàtiques existents i de nova creació en la infraestructura de TMB.
- Fer l’anàlisi de mercat de tecnologies i serveis nous perquè es puguin incorporar a l’empresa.
- Redactar plecs de condicions tècniques per a la contractació dels projectes que li siguin encomanats
- Avaluar tècnicament les ofertes presentades pels proveïdors que s’han presentat al concurs d’execució dels projectes.
- Elaborar, conjuntament amb el responsable d’Unitat, el full de ruta de les diferents aplicacions i serveis tècnics sota la seva responsabilitat.
- Analitzar i fer les aportacions tècniques de suport necessàries per fer una identificació tècnica òptima i ajustada dels problemes que se li vagin plantejant de l’àmbit d’aquesta Unitat.
- Atendre consultes i incidències de diversos tipus d’usuaris.
- Implantar i difondre metodologies de desenvolupament de programari i les eines que li donen suport.
- Definir i implantar el pla de monitoratge dels serveis a càrrec seu i fer el seguiment periòdic dels nivells de servei acordats.
- Fer qualsevol altra tasca que pugui indicar la seva Prefectura/Direcció, que sigui necessària per al servei que hagi de prestar, i que estigui inclosa a les tasques susceptibles de ser realitzades per qualsevol titulat/ada en enginyeria tècnica o superior en les especialitats d’informàtica de gestió, sistemes o telecomunicacions, en el seu exercici ple, lliure i complet de la professió.
Requisits
- Disposar de titulació universitària d’enginyeria tècnica o superior / grau universitari en les especialitats d’informàtica de gestió, sistemes o telecomunicacions. Al llarg del procés s’haurà d’acreditar de manera oficial.
- Aportar 4 anys d’experiència mínima en la gestió d’equips multidisciplinaris en l’àmbit de intranet/portal de l’empleat i gestió de continguts i gestió documental: Sharepoint o similars, tant en l’apartat tècnic com de gestió i administració.
- Aportar 2 anys d’experiència mínima en projectes de: Implantació, migració a Office 365. Implantació eines de col·laboració / productivitat. Microsoft Teams o similars
- Diposar d’experiència i coneixement en eines de productivitat: Microsoft Teams o similars, en l’apartat de gestió i administració.
- Disposar d’experiència i coneixement en implantacions, migracions i gestió del canvi a Office 365.
- ES VALORARÀ:
- Nivell avançat d’anglès.
- Disposar de coneixements sobre metodologies de gestió de tecnologies (ITIL o similars).
- Coneixements d’Open Text (xECM for SAP).
S'ofereix
- Tipus de contracte: temporal, amb una durada de tres anys, des del moment de la incorporació
- Jornada: 100%.
- Retribució segons conveni (categoria professional de tècnic agregat H).
Altres dades
- Al CV, cal fer-hi constar clarament les dades següents: nom i cognoms,número de procés, telèfons de contacte, adreça electrònica, adreça postal, DNI, data de naixement i titulacions acadèmiques finalitzades.
- Cal incloure-hi, també, un detall exhaustiu de l’experiència laboral aportada (empreses on s’ha treballat, la durada en cadascuna d’aquestes i les tasques concretes desenvolupades). No s’acceptarà cap candidatura que no aporti totes les dades esmentades.
- Es farà una preselecció de currículums segons els criteris de formació i l’experiència laboral descrits. Les persones preseleccionades seran convocades a les proves mitjançant correu electrònic.
- Totes les candidatures que no rebin cap notificació en un termini de 30 dies (un cop acabat el termini de recepció de candidatures) es consideren no preseleccionades.