Gestió de queixes, reclamacions i suggeriments

A través d'aquest formulari pots presentar qualsevol queixa, reclamació o suggeriment sobre el servei que prestem.

Per a una gestió eficient de la teva comunicació, necessitem dades concretes. Per això és convenient que omplis tants formularis com comentaris ens vulguis traslladar, especialment si aquests fan referència a àmbits de servei o a dies diferents.

També pots presentar queixes, reclamacions i suggeriments trucant al telèfon gratuït 900 70 11 49, de dilluns a divendres feiners de 8.00 a 21.00 h.

Així mateix, et recordem que les dades personals que ens facilitis seran incorporades al fitxer de queixes, reclamacions i suggeriments de Transports de Barcelona, SA, o Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA, o de Projectes i Serveis de Mobilitat, SA, que correspongui, amb la finalitat de gestionar la teva queixa, reclamació o suggeriment i per comprovar la qualitat de l'atenció rebuda. Pots exercir els drets d'accés, rectificació, oposició o cancel·lació de les teves dades de caràcter personal del fitxer esmentat adreçant-te a TMB, via correu electrònic, a atencioclient@tmb.cat Obre la pàgina en una finestra nova, o bé per correu postal al carrer 60, núm. 21-23, sector A, del polígon industrial de la Zona Franca, 08040 Barcelona, tot indicant com a referència "Exercici drets LOPD".

Aquest formulari no està destinat a la presentació d’al·legacions. Consulta a la pàgina d'informació de frau i conductes incíviques com i quan pots presentar una al·legació.

Formulari

* Cal emplenar els camps marcats amb asterisc.

Dades personals
*
Data dels fets

Data (dd/mm/aaaa)

/
/

Hora (hh:mm)

:
La teva queixa, reclamació o suggeriment, requereix una resposta? *
Àmbit de la queixa

Pots adjuntar documents en format PDF, JPG, DOC i DOCX.

0 fitxers d'un màxim de 4 fitxers.

0.00 MB d'un màxim de 10 MB.

Descripció de la queixa / Comentaris (màxim 2500 caràcters)